Topo-Service & Partners – Termeni și condiții
Last Updated: aprilie 19, 2024
1. Introducere
Bine ați venit pe site-ul PIVOTPOS SRL – CUI 43859756, Reg. Com. J39/237/2021, sediu principal: Str. Luncii, Nr.52, Sat Campineanca Com. Campineanca, Vrancea. Aceștia sunt termenii și condițiile („Termeni”) care guvernează accesul și utilizarea de către dvs. a abonamentelor digitale pentru rețeaua noastră de corecții diferențiale GNSS („Abonamente”). Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni înainte de a achiziționa orice Abonament.
2. Abonamente
Abonamentele PIVOTPOS vă oferă acces la rețeaua noastră de corecții diferențiale GNSS, care vă îmbunătățesște semnificativ precizia poziționării GPS – la nivel de centimetru. Abonamentele sunt disponibile pentru achiziție online pe site-ul nostru.
3. Procesul de abonare
Pentru a vă abona la rețeaua PIVOTPOS, trebuie să creați un cont pe site-ul nostru și să furnizați anumite informații personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail și adresa de facturare. Odată ce ați creat un cont, puteți selecta Abonamentul dorit și completa procesul de plată.
4. Furnizarea Abonamentului
Abonamentul PIVOTPOS (datele de logare) vă va fi furnizat prin e-mail în maxim 1 zi lucrătoare de la înregistrarea comenzii. Vă rugăm să rețineți că este posibil să fie necesară configurarea dispozitivului dvs. pentru a utiliza Abonamentul.
5. Anulare și rambursare
Puteți anula Abonamentul PIVOTPOS în orice moment prin contactarea echipei noastre de asistență pentru clienți. Anularea va intra în vigoare la sfârșitul perioadei de facturare curente. Nu se vor acorda rambursări pentru Abonamentele anulate parțial.
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
6. Returnare
PIVOTPOS SRL nu acceptă returnări ale Abonamentelor decât în cazul în care utilizatorul demonstrează în mod clar că serviciile nu funcționează pe dispozitivul/dispozitivele lui din cauza rețelei PIVOT.
Pentru a solicita o returnare, utilizatorul trebuie să contacteze echipa de asistență pentru clienți PIVOTPOS și să furnizeze dovezi detaliate care să demonstreze defecțiunea rețelei. Echipa PIVOTPOS va analiza solicitarea și va lua o decizie cu privire la returnare.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la
tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
7. Limita de responsabilitate
PIVOTPOS SRL furnizează Abonamentele „în starea în care se află” și „așa cum sunt disponibile”. Compania nu face nicio garanție, expresă sau implicită, cu privire la Abonamente, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții de implicare, garanții de comerciabilitate și garanții de potrivire pentru un anumit scop. În niciun caz PIVOTPOS SRL nu va fi responsabil pentru nicio daună directă, indirectă, specială, incidentală sau consecutivă care decurge din sau este legată de utilizarea Abonamentelor, chiar dacă a fost informat despre posibilitatea unor astfel de daune.
8. Legea aplicabilă și jurisdicția
Acești Termeni sunt guvernați de și interpretați în conformitate cu legile României. Orice litigiu care decurge din sau este legat de acești Termeni va fi supus jurisdicției exclusive a instanțelor competente din România.
9. Modificări ale Termenilor
PIVOTPOS SRL își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni în orice moment. Veți fi notificat prin e-mail cu privire la orice modificări aduse acestor Termeni. Utilizarea continuă a Abonamentelor după notificarea privind modificările va constitui acceptarea dvs. a Termenilor modificați.
10. Întregul acord
Acești Termeni constituie întregul acord dintre dvs. și PIVOTPOS SRL cu privire la Abonamente și înlocuiesc toate acordurile, discuțiile sau reprezentările anterioare sau contemporane, orale sau scrise, cu privire la Abonamente.
11. Severabilitate
Dacă o dispoziție din acești Termeni este declarată nulă sau inaplicabilă, o astfel de dispoziție va fi eliminată din acești Termeni, iar Termenii rămași vor rămâne în vigoare și vor fi efectivi.
Modalități de plată
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele pivotpos.