Stimați clienți,
IP-ul utilizat pentru furnizarea serviciilor de corecții s-a schimbat în:
86.125.122.41
Astfel, dacă dispozitivul dumneavoastră are clientul NTRIP configurat cu IP-ul 5.2.249.172 ca host, atunci va rugă să înlocuiți cu una dintre următoarele opțiuni:
- 86.125.122.41
- ntrip.pivotpos.ro
- pivot.topo-service.ro
De preferat ar fi sa utilizați ntrip.pivotpos.ro ca și host deoarece, în cazul nefericit, în care am ajunge din nou în situația de fi forțați să schimbam IP-ul fix, nu va fi nevoie de nici o modificare în cadrul dispozitivelor dumneavoastră.
Dacă dispozitivul dumneavoastră are clientul NTRIP configurat cu pivot.topo-service.ro ca host, atunci nu este nevoie de nici o modificare.
Aplicația web este disponibila la: http://webapp.pivotpos.ro/
În cazul în care întâmpinați probleme, vă rugam, nu ezitați să ne contactați.
- email: office@pivotpos.ro
- telegram: https://t.me/+LeeFSfmxT-s4YTM0
- facebook: https://www.facebook.com/pivotpos
- centrul de suport: https://ticket.topo-service.ro/
- telefon: 0371 789 114
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru orice disconfort cauzat.
O zi buna,
Echipa Pivotpos