Stimați clienți,
Procesul de upgrade a fost finalizat cu succes. Serviciile de corecții sunt din nou disponibile.
Din păcate, din nou, am întâmpinat probleme cu furnizorul de servicii de internet. Pe scurt, furnizorul nu ne va mai putea asigura IP-ul fix de pana acum ( 5.2.249.172 ), astfel, acesta va fi înlocuit săptămâna viitoare cu următorul IP: 86.125.122.41 .
Vom reveni cu detalii exacte atunci cam vom fi anunțați de furnizor.
In cazul in care dispozitivul dumneavoastră este configurat să folosească 5.2.249.172 ca host atunci va trebui sa modificați in 86.125.122.41.
Dacă dispozitivul dumneavoastră utilizează pivot.topo-service.ro ca host atunci nu va fi necesară nici o modificare.
Momentan serviciile încă sunt disponibile la adresa 5.2.249.172, dar de săptămâna viitoare (cel mai probabil de luni (29.11.2021) după-amiaza) serviciile de corecții for fi disponibile la:
– 86.125.122.41
Pentru extinde partea de suport/servicii clienți am creat si un grup telegram. Vă puteți înregistra utilizând următorul link:
https://t.me/+LeeFSfmxT-s4YTM0
De asemenea ne găsiți pe pagina de facebook: https://ticket.topo-service.
Și centrul de suport: https://ticket.topo-service.
Va mulțumim încă o data pentru înțelegere și ne cerem scuze din nou pentru orice disconfort creat.
Un weekend cat mai plăcut,
Echipa Pivotpos